join kiroro hobby on facebook~

Friday, November 6, 2009

周星驰经典搞笑台词或对白

1、唐伯虎点秋香

伯虎:江南四大才子之中,就以祝兄你最为洒脱,众人皆知,所谓“风吹鸡蛋壳、财散人安乐”乃是祝兄你既座右铭啊!

伯虎:咪话做兄弟既唔睇你,我即管起灵堂同你写幅挽联,一系死有余辜、一系死不足惜,你是但拣句啦!

枝山:最多我发毒誓,如果我再赌钱既话,我就俾天下间最丑样既女人日夜轮奸到体无完肤摇摇欲坠为止,甘得未啊?!

伯虎:只不过系鹰咀上面担住既果条虫子姐,何来雄鸿激情之有,超!!

伯虎:哇!八件一齐吊,何其壮观啊!

伯虎:烧鸡冀,我钟意吃!

武将:但系你老母讲你就快钉!

唐母:越系快钉之所以越要整多只,如果而家唔吃以后无机会再吃!

武将:你真系就快钉?!

伯虎:我真系就快钉!

众人:如果而家唔吃以后无机会再吃!

唐母:呢D系我新发明既“霹雳雷珠”!

唐父:霹咩雳咩雷咩啊?!

唐母:唔好睇少距,爆起上来威力无穷噶;

唐父:威物叉野啊?!吓?会爆?!

伯虎:甘排名第一系边个?!

老母:距就系小李飞刀既娘亲,可惜已经过左身啊!

伯虎:哦,原来就系“小李老母飞刀”,真可惜!

伯虎:我个心又悲个心又痛,八个老婆都沙里龙虫,人家当我享尽齐人福,查实空虚寂寞兼且冻、兼且冻!

才子:山下一群鹅,

才子:嘘声赶落河。

枝山:落河捉鹅医肚饿,

伯虎:吃完翻归锄老婆!

才子:虽知美女呢家野呢,同鲜花一样,需要有绿叶既衬托先会显得出娇美既!你再睇多次——靓女、、、

伯虎:哇!甘睇法真系靓到啪啪声呙!

伯虎:以你既智慧,边有人点到你姐!

伯虎:喂!明益街坊啊,全新第一手好靓孝子大平卖啊,唔买都黎睇吓了喂!

伯虎:你睇我几日无剪指甲,捆晒黑边,唔通甘都仲唔够惨咩?!

伯虎:小强!小强你点啊,小强?!小强你唔好死啊,小强!我同你相依为命,同甘共苦左甘多年,已经当左你系亲生骨肉甘供书教学,估唔到今日白头人送黑头人!

伯虎:好在我拼命甘护住块面,甘我英俊既面貌亦得以保存,今晚就稳机会向距来表白,看你个秋香对我动情、不动情!

四人:无错,我地就系东淫西贱南咸北湿!

伯虎:好,实不相瞒,其实小弟我亦是人称玉树临风胜潘安、一雪梨花压海棠既小淫虫周伯通!

伯虎:别人笑我太疯颠,我笑他人看不穿,不见五陵豪杰墓,无花无酒锄作田!

伯 虎:禀夫人,小人本住在苏州既城边,家中有屋又有田,生活乐无边,点知个唐伯虎,距蛮横不检点,勾结官府目无天,巧取豪夺我家田,我阿爷同距来翻面,惨被 距一棍来打扁,我阿嬷唠距欺善,更被距捉去了唐府,强奸了一百遍、一百遍,最后仲悬樑自杀惨无边,距还将我父子,逐出了家园,流落到江边,我为求养老父, 只有独自行乞在庙前,点知个唐伯虎,距实在太阴险,知道此情形,竟派人来暗算,把我父子狂殴在市前,小人身壮健,残命得留存,可怜老父距魂归天,此恨更难 填,我为求葬老父,唯有卖身为奴甘作贱,一面勤赚钱,一面读书篇,发誓把功名显,手刃仇人意志坚,从此唐寅诗集伴身边,我铭记此仇不共戴天!

伯虎:顺利过关成为书童,一切都尽在我掌握中,越黎越接近秋香姐,今日既心情就确系唔同、确系唔同!

伯虎:我一不斟茶递水,二不洗衫扫地、三不铺床折被!

伯虎:我原籍苏州,现为华府一件迷途小书童,门前一对双花齐眉棍!

老师:我左边龙、右边虎、老牛在腰间、龙头在心口,人挡杀人、佛档杀佛!

伯虎:一个华安两只眼,三个姑娘六只奶!

师爷:一乡二里共三夫子,不识四书五经六义,竟敢教七八九子,十分大胆;

伯虎:十室九贫,凑得八两七钱六分五毫四厘,尚且三心两意,一等下流!

师爷:陷家铲黎齐种树,

伯虎:汝家池塘多交鱼。

师爷:鱼肥果熟麻愣烦,

伯虎:你老母系亲下厨!

伯虎:对对本来就消闲作乐,今日穿祥兄居然对对对到呕十九几两血,可谓扩古呢今,小弟拜服拜服!

伯虎:哈哈哈,唔好怪我坦白,就凭你一件蕃薯、几件蛋散,就想罗我唐伯虎既命,会唔会开玩笑左少少啊?!

夫人:我地“一日陷包散”是用七种唔同既毒虫,再加埋鹤顶红,提练七七四十九日而成,无色无味,杀人于无影无踪!

伯虎:哼,我地“含笑半步钉”是用蜂蜜、川贝、桔梗,加上天山雪莲配制而成,无需冷藏,亦不含防腐剂,除左毒性猛烈之外,味道仲好好添!

夫人:吃左“一日陷包散”既人,一日之内会武功全失,经脉逆流,胡思乱想,而致走火入魔,最后会陷包散晒而死既!

伯虎:无错了,而吃左“含笑半步钉”既朋友,顾名思义是不能行前半步,或者面露笑容,否则亦会全身爆炸而死!

两人:实在是居家旅行、杀人灭口、必备良药!

2、国产零零漆

妓 女:你以为喱埋我就稳你唔到咩?无用噶!好似你甘出色既男人,无论起咩地方,就好似漆黑中既萤火虫一样,甘鲜明、甘出众。你忧郁既眼神,稀嘘须根,神乎奇 技既刀法,同埋果杯Dry Martine,都彻底甘将你出卖左!不过,你虽然系甘出色,但系始终行有行规,无论点,你都要找埋琴晚果条过夜数,叫鸡唔使俾钱啊?!

零漆:我仲估我地既交往系建筑起感情之上,估唔到,原来都系一盘生意!

妓女:你好野,山水有相逢!

零漆:好兴趣既不如今晚再相逢!

妓女:算了,话到尾,距始终系个独一无二、风度翩翩既猪肉佬!

零漆:闻西

闻西:我都系希望你叫翻我全名,达闻西!

零漆:无问题啊,闻西!

闻西:多谢!

零漆:无客气啊,闻西!

零漆:十年无见你都仲系甘靓!

杜鹃:我唔系十年前既玫瑰了,距死左了,我系距个女杜鹃!

零漆:甘大个女了,黎,俾叔叔抱吓先!

闻西:我最近发明左几件新野,相信可以帮到你!

零漆:电筒?!

闻西:错,呢支唔系普遍既电筒!呢支系唔使电芯既太阳能电筒,起有光既时候距会着!

司令:甘如果无光呢?!

闻西:绝对唔会着!

零漆:有无可能无光都会着呢?!

闻西:问得好,熄灯!只要罗另外一支电筒出黎照住距,距就会着噶了!啦,系咪啊?!

零漆:呢个发明几有创意!

闻西:阿漆,呢十年你一直都系做猪肉佬啊?!

零漆:应该话系一个唏嘘既猪肉佬!

闻西:我何尝唔系一个坎坷既卖菜仔呢!好彩有份兼职,起中央精神病院做研究工作!

司令:负责做D咩啊?!

闻西:被人研究!

司令:不错!

经理:哦,对唔住啊!你BOOK既唔系丽晶酒店,你BOOK既系丽晶大宾馆!

如花:你叫唔叫鸡啊?!

零漆:好啊,咩质素呢?!

如花:有北菇有陀地,百五蚊全套!

零漆:试吓陀地啊!

如花:好啊!

零漆:阿婶,你起度做咩啊?!

如花:我帮你除裤罗!

零漆:点解要甘做呢?!

如花:你要陀地啊嘛,我起呢区起晒朵噶啦!

零漆:经过左周车劳顿,无可否认我系神经过敏左少少!但我可以大胆甘讲句,我绝对系一个优秀既特务!

零漆:伙计!

伙计:系!

零漆:你地呢度D豆腐花又话最出名既?!

伙计:系啊!

零漆:臭噶呙!

伙计:出名臭啊嘛!

零漆:甘可唔可以罗D出左名好吃既过我呢?!

伙计:都系豆腐花!

零漆:唔系瓜?!

伙计:系!你当距臭豆腐甘吃,观感就会FIT晒!呵呵呵、

零漆:呵呵,俾个炸噶我!

零漆:甘我都唔阻你地了,他朝有日再相逢既话,吃早餐,我请!

零漆:望咩姐,罗过杯黎啦!离晒谱噶,望呙!

零漆:古时有关云长全神灌注捉象棋刮骨疗毒,今日有我零零漆聚精会神睇咸带挫骨罗弹头!

零漆:得啦,我无事,D对白唔好甘例牌啊唔该!

闻西:废柴?!我费左一生精力,集合十种杀人武器于一身既“超级武器霸王”——产品编号罗你命3000,经已研究成功左了!

零漆:家吓搞紧儿女私情,国家大事呢D湿碎野借咩先了,闻西!

3、少林足球

五师弟:波并唔系甘射既!

五师弟:腰马合一呢,起我心目中浩气长存既已故伟大武术家李小龙已经解释过噶啦!

五师弟:扫地只系我表面既工作,我真正身份系一位研究生!

黄金右:打打杀杀既野稳过第个啦,我受过高等教育既!

五师弟:唏、、唏、、太极功夫整馒头喱、惊天动地,馒头睇落又香又甜、好鬼想吃,但见阿妹双臂好力,令到阿哥五体投地!

五师弟:做人如果无梦想,同条咸鱼有咩分别啊?!

大师兄:你鞋都无一对,咪咸鱼一条罗!学咩人讲理想啊!

大师兄:少林功夫醒,

五师弟:好好野!

大师兄:少林功夫劲,

五师弟:系好劲!

大师兄:我系铁头功,

五师弟:无敌铁头功!

大师兄:你是金刚腿,

五师弟:我系金刚腿,呵呵!

大师兄:认真D啊!

五师弟:少林功夫好野,

大师兄:真好野!

五师弟:呵呵呵、、、少林功夫好野,

大师兄:真好野!

五师弟:少林功夫好劲,

大师兄:无得顶啊!

五师弟:我系金刚腿,

大师兄:金刚腿!

五师弟:距系铁头功!!

大师兄:哇、、哇、、哇、、顶你个肺啊!

五师弟:我唔系黎打交,我黎踢波既!

四师兄:喂,怎称呼啊?!

黄金右:叫我阿锋得了!

四师兄:锋哥啊嘛,起财经界有边个唔识阿锋哥啊!你睇你一身既IT LOOK!

五师弟:阿锋哥系足球教练黎既!

四师兄:足球教练啊嘛!起足球界有边个唔识阿锋哥姐!我地细细个就睇阿锋哥踢波啦,你系用对脚黎踢波架吗,拿,我无讲大话啦!有咩捞先?!

四师兄:当年师傅叫我地将少林功夫发扬光大,而家用黎踢波都被你两条扑街谂到,正情系FIT!!

三师兄:我唔得闲同你讲啊,几个客要倾,我又要睇住个市,秒秒钟几十万上落噶嘛!

三师兄:岩岩今日个司机就放左假,岩岩今日又借左架车俾人地,仲要岩岩个银包又赖低起上面,恕我请唔到你吃饭啦!

二师兄:点解我生得甘靓仔,但系要甩头发,你地两个甘肉酸,但系无甩头发!

四眼仔:大家唔好紧张,我本身呢系一个汽车维修员,呢个士巴拿系用黎上螺丝用既,系好合理既!正如我头先所讲啦,我身为一个汽车维修员,有个锤傍身亦都系好合逻辑!

谷队员:唔使惊,幻觉黎噶姐!睇黎我地山西豆腐队要出真功夫啦!

五师弟:你快点回火星吧,地球是很危险的!

4、赌侠

星仔:碌碗面都碌成个月既,你真系!

星仔:出年先罗出黎啊不如!

阿叔:哎,你个咩头啊?!

星仔:人头罗!

星仔:有无搞错啊,成日趸男人底裤落黎,屋企无女人架!

星仔:细佬三岁过澳门、四岁入葡京、五岁都赌到变成精,六岁就学人行路正、点知七岁输到陷家铃,今年行年廿七都仲系一事无成,甘就想话拜起赌神门下呢,能够学到一技傍身!!

星 仔:昨日,我个菲律宾工人行过街市,听到有个卖鱼佬讲话有条友仔叫做赌神,系你!哈哈哈,我当堂吓左一跳,然后得啖笑!呢个世界,居然有人自称为赌神!甘 即系分明当我流噶姐!拿,我就叫做赌圣!你赌啤都要戴隐形液晶眼镜啦,我就睬你都晒气,直情睇穿牌既,呢D就叫做特异功能!呢度有只烟士,只要我轻轻一 卒,就即刻变为一只“巢”左既烟士!因为我未发功啊嘛,我发左功啊,变幅麻雀出黎都得啊!你话我果然无厘头啊,我够话你训醒戆九九咯!望咩啊?!条气唔顺 呀,发个轮过黎大家研究吓!当然,你要补番一百几十万过我就唔在讲架啦!啤咩啊?!学野唔使钱啊?!抄低我联络电话,系香港3345678,我再重复一次 系香港3345678!你唔稳我,我无所谓,因为你D系你既损失!十点后钟唔好打黎,因为我训左!

星仔:以我甘既人才肯拜入你地门下,我除左讲恭喜之外,都唔知应该讲D咩野好了,恭喜恭喜!

星仔:仲未到过年啊,甘快就烧炮仗了呙?!

阿叔:唔系呙,好似系枪声黎架呙!

星仔:系都假噶姐!

阿叔:假既,唔系瓜?!门都爆晒呙,吓?!

星仔:你惊咩姐?!家阵道门爆咋系嘛,唔系你爆就得啦!你了解唔了解姐?!

阿叔:了解!哎,做物野啊?!拿拿拿,到我爆啊啦、到我爆啊啦!

星仔:假噶咯,你痛唔痛啊?!

阿叔:痛啊!

星仔:甘即系证明距地试紧你啦!

阿叔:甘又唔见试吓你?!

星仔:你岩,我地走!

伙计:要咩啊?!

星仔:你有咩啊!?

伙计:我地物都有既!

星仔:五加皮、双蒸、廿四味凉茶、维他奶沟埋,再打只龟蛋落去搞匀,再加多两滴墨汁,有无呀?!

伙计:有!

星仔:全场一人一杯,我请!

伙计:哦!

星仔:我自己要杯橙汁得了!

星仔:咩话?我即刻出去挑断晒距的手脚筋,然之后我会用蜜糖淋起距伤口上面,我再会倒渣蚂蚁起上面乱甘澜,咬距伤口!

星仔:你简直系卑鄙下流,无深度兼无厘头,教坏晒D后生仔,败坏社会既风气!

5、逃学威龙

星星:扮学生?!我当年就系因为最憎读书所以先加入警队架咋!我唔可以扮学生噶!Sir,你甘做,就即系等于带我上去一个充满毒蛇猛兽嘅火山口上面,唔理我既哭叫,唔理我既哀号,狠狠地、毫无怜悯地,将我用脚一伸,伸落去火红嘅岩浆里头!你甘做又于心何忍呢?

阿SIR:甘咪好罗!等你活得丰富,死得精彩!你唔使讲噶了,吟诗都吟唔甩噶啦!

星星:铰剪脚呙,你话笑死唔笑死呀?!
达叔:唔系啊,距以前真系好劲架!
星星:以前咋吓哗?
达叔:一个打廿个!
星星:打廿架飞机就有距份!

星星:家吓先抄?!甘无用,无前途噶!你睇,我做好晒!
小龟:巴闭啦,你!
星星:失礼!我甘讲唔系想润你!我只系想话俾你听呀,我由今日开始,唔会再俾任何人掟我粉擦。我由今日开始,唔会再俾人罚出去走廊罚企,或者企起操场示众呀,重要揽住块死人牌俾人当马骝睇!!唔会!!你慢慢抄呀!!

星星:你个仆……
达叔:周Sir,你都唔好甘无阴功呀!要我出行力甘抦你,你知你自己几甘硬正架啦!
星星:甘又系。
达叔:我几十岁,骨头又脆,抦完你之后周身骨痛,手指骨都爆埋!
星星:系?甘唔好意思呙!
达叔:唔紧要,鬼叫我捞呢行咩!
星星:去睇吓医生呀,我请!
达叔:多谢!多谢!

大飞:起我地头行都唔知会我一声,你老几呀?!
星星:我排行第二既,对上仲有个家姐!但系距结咗婚好耐了呙,而家仲同我姐夫搞紧移民添!

达叔:D钱起呢度!即刻放低支枪,如果唔系我一把火烧晒D钱距。
星星:大家一锅熟呀! !
达叔:喂,有无火呀?
星星:你无火?
达叔:无呀,你呢?
星星:无呀!
达叔:飞哥,方唔方便借个火用吓呀?

6、千王之王2000

梁宽:本来我就攰到扑街噶了,好彩、、、我用左YEAH!!就即刻令我精神爽利,哇,正啊!!

千面人:无错,就系果个略水劲过索罗斯,讲大话劲过克林顿果个超级大老千!

千面人:更加令人痛恨既系,距沟晒所有既女,净番D侏罗记俾我地炭!

梁宽:啊,你个死肥仔,信唔信我汤左你,罗你D油称炸鸡冀啊啦?!

家姐:介绍阿PIZZA男朋友你地识:个发型系猪DUM兜D、又稳唔到钱、又无物读过书,性能力又麻麻,不过都算一表人才啊,系咪啊?!

黄师虎:我老豆真系好锡我!距打劫银行呢,其实都系想买架玩具车俾我;甘杀人就因为有条友仔话我唔靓仔;强奸妇女呢就因为我同距讲话我想要个妹!

黄师虎:就系任何人掹我一条头发,都俾距斩开九碌既——龙五!!

黄师傅:我靓唔靓仔啊?!

梁宽:非常靓仔!

黄师傅:你呢?!

梁宽:靓仔过你!

黄师傅:哇!你自己都呃埋,呢个系做老千既先决条件黎呙!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1周星驰经典台词及搞笑对白

1、其实我是一个演员。(喜剧之王)
  2、飞是小李飞刀的飞,刀是小李飞刀的刀。(国产007)
  3、I服了You(大话西游)
  4、你还是回火星吧,地球是很危险的。(少林足球)
  5、我对你的敬仰有如滔滔水,连绵不绝,犹如黄河泛滥,一发不可收拾。(鹿鼎记)
  6、能不能有点专业精神!(喜剧之王)
  7、鸡也有爱国的!(济公)
  8、古有关云长下棋刮骨疗伤,今有我007看A 带取子弹。(国产007)
  9、一乡二里共三夫子不识四书五经六易竟教七八九子十分大胆,十室九贫尚且凑得八两七钱六分五厘四毫且三心二意一等下流(唐伯虎点秋香)
  10、老婆,快跟牛魔王出来看上帝!(大话西游)
  11、喜欢一个人需要理由吗?需要吗?不需要吗?需要吗?(大话西游)
  12、人是人他妈生的,妖是妖他妈生的,只要你有一颗善良的心就不再是妖,是人妖?(大话西游)
  13、你妈贵姓?(大话西游)
  14、悟空,你又顽皮了,怎么能这样跟观音姐姐说话呢?(大话西游)
  15、就算是一条内裤一张卫生纸都有它的用处。(国产007)
   16、你以为躲在这里就找不你吗?没用的,像你这么出色的男人无论在哪,都像黑夜里的莹火虫,那样的鲜明,那样的出众。你那忧郁的眼神,稀嘘的胡渣子, 神乎其神的刀法,还有那杯Dry martine,都深深的迷住了我。不管怎样,你永远都是我独一无二,风度翩翩的猪肉王子。(国产007)
  17、达文西:我找到了一份兼职工作,在中央精神病院所做研究工作。问:什么研究工作?
  达文西问答:被人研究!(国产007)
  18、我就是美貌与智慧并重,英雄与侠义的化身——唐伯虎。(唐伯虎点秋香)
  19、我一秒钟几十万上下,我会和你们去吃杂碎面?(少林足球)
  20、先生,你额有朝天骨,眼里有灵光,仙人转世,神仙下凡,我终于等到你了,不要走,虽然我泄露天机,灾怯难免,但是我命中注定,就算我要冒天大的危险,我也要给你看个全像。(食神)
   21、碱水面没过过冷水,所以面里面全是碱水味。鱼丸也没有鱼味,但是你为了掩饰,特别加上了咖喱汁,想把它做成咖喱鱼丸。但这么做太天真了,因为你煮 的时间不够,咖喱的味道只在表面上,完全没有进到里面去,放进汤里面鱼丸就被冲淡了。好好的一颗咖喱鱼丸,让你做得是既没有鱼味又没有咖喱味,失败!萝卜 没挑过,筋太多,失败!猪皮煮得太烂,没咬头,失败!猪血又烂稀稀的,一夹就散,失败中的失败!最惨的就是大肠了,里面根本没洗干净,还有一坨屎,你有没 有搞错?哎,有坨屎哎,哎,有坨屎你看到了没有?哎,有坨屎!(食神)
  22、在这部戏里面,她充分表现出了一个被老公抛弃的妻子的唏嘘跟坎坷,不论是在眼神,表情以至动作、行为方面,她都能演的是丝丝入扣,入木三分,尤其最后摔掉那只马的动作,更加能够表现出后现代主义跟对这个社会的强烈控诉。(大内密探)
  23、其实我就是改变社会风气,风魔万千少女,刺激电影市道,提高年轻人内涵,玉树临风,风度翩翩的整蛊专家,我名叫古晶,英文名叫Jing Koo!
  24、介绍Pizzad的男朋友给你认识,人长的不怎么样,发型又土气,没文化,还穷的要命,性能力马马虎虎。不过还算是一表人才啦!
  25、阿水出了名的泡妞无数,是我们所有男人的眼中钉。他优雅的体态散发出诱人的魅力,让所有的少女都难以抗拒。他那双叫人心碎的眼睛,不管多么冷傲的女性,都会被他温柔的眼神所融化,他是众所公认的街坊情圣,行运茶餐厅的灵魂,谁都认识的--蛋塔王子。
  26、他高傲,但是宅心仁厚,他低调,但是受万人景仰,他可以把神赐给人类的火,运用得出神入化,烧出堪称火之艺术的超级菜式,他究竟是神仙的化身?还是地狱的使者?没人知道,但是可以肯定,每个人都给他一个称号——食~~神! (食神)



No comments: